معرفی نمایندگی فروش انواع جت پرینتر دستی تایوانی

۱ بازديد

معرفی نمایندگی فروش انواع جت پرینتر دستی تایوانی

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی اصلی فروش انواع جت پرینتر دستی تایوانی میباشد.

جت پرینتر پرتابل یا همان جت پرینتر دستی یک پرینتر قابل حمل است که می توانید از آن برای علامت گذاری دقیق لوله های فولادی، چوب، مقوا، پارچه و منسوجات، بتن و سایر مواد استفاده کنید. فرآیند چاپ پرینتردستی بسیار ساده و بدون دردسر است. متن، اعداد، زمان، تاریخ و غیره را، شما به راحتی می توانید با استفاده از جت پرینتر دستی چاپ کنید.

ویژگی های جت پرینتر دستی چیست ؟

تاریخ‌‌‌‌‌‌زن دستی در صنعت تولید و بسته بندی برای ثبت و چاپ اطلاعات مختلف از جمله تاریخ تولید و انقضا، سری تولید، قیمت، لوگو، بارکد ... استفاده می شوند. جت پرینتر دستی یک دستگاه با باتری میباشد که دارای اتصال USB است و می تواند کارتریج هایی با رنگ های مختلف سیاه، سفید، آبی، قرمز و زرد را داشته باشد. چاپگر دستی قابل حمل است و می توان آن را از راه دور از طریق بلوتوث، وای فای یا با استفاده از کابل USB مدیریت کرد.

یک جت پرینتر دستی برای چاپ به اپراتور نیاز دارد که آن را برای محصولات با حجم تولید پایین مناسب می کند. این نوع چاپگر را می توان بر روی سطوح مختلف از جمله شیشه، پلاستیک، فلز، پارچه، مقوا و غیره استفاده کرد. پیام چاپ شده بسیار بادوام است و فقط با حلال های قوی مانند تینر قابل حذف است.

این دستگاه ها در صنایع مختلف از جمله مواد غذایی، آرایشی، دارویی، خودروسازی، میوه های خشک، شیرینی پزی و غیره کاربرد دارند. پرینترهای جوهرافشان دستی دانا کد نگار در مدل های مختلف برای پاسخگویی به نیاز مشتری موجود می باشد.

جت پرینتر دستی مجهز به شفت رمزگذار است که اطمینان می دهد که ابعاد پیام بدون توجه به سرعت کاربر ثابت می ماند. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه، عملکرد خودکار تاریخ و زمان است که باعث می شود پیام به طور خودکار در طول زمان تغییر کند و نیازی به ویرایش دستی نباشد.

تنوع گسترده این پرینترهای جوهرافشان موجود در بازار امروز باعث شده است تا بسیاری از مشاغل از آنها استفاده کنند و حتی می توان آنها را در شرکت های خانگی و محیط های صنعتی یافت. اصل عملکرد پرینترهای جوهرافشان شامل ثابت ماندن محصول در حالی است که دستگاه برای چاپ متن یا پیام مورد نظر حرکت می کند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.