نمایندگی فروش انواع جت پرینتر تایوانی با بهترین قیمت

۲ بازديد

 نمایندگی فروش انواع جت پرینتر تایوانی با بهترین قیمت

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی فروش انواع جت پرینتر تایوانی وارداتی

 جت پرینتر دستگاهی است که در اکثر کارخانه ها، کارگاه ها و محیط های تولیدی در انتهای خط تولید نصب می شود و قابلیت چاپ تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، لوگو، بارکد و جت پرینتر نوعی ماشین الکتریکی است که بیشتر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل به آن پرینتر صنعتی نیز می گویند. دستگاه جت پرینتر از دو کلمه جت و پرینتر تشکیل شده است. کلمه پرینتر که به وضوح به معنای چاپگر است و جت نیز به معنای پرش است. بنابراین اساساً جت پرینتر همان نوع چاپگر پرتاب کننده است که در صنعت استفاده می شود.

جت پرینتر در اکثر صنایع مانند صنایع غذایی، دارویی، آرایشی، مواد سلولزی، نوشیدنی ها و همچنین در صنایعی مانند نجاری، ساختمان سازی، مواد شیمیایی و به طور کلی هر بخشی که نیاز به چاپ اطلاعات در مورد محصولات خود دارد استفاده می شود. این دستگاه اطلاعاتی مانند قیمت، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، شیفت، شماره سریال و سایر ویژگی های محصول را چاپ می کند.. به همین دلیل به جت پرینتر نام های دیگری مانند تاریخ زن، کد زن، چاپگر غیر تماسی و غیره داده می شود.

انواع جت پرینتر چه نام دارد؟

جت پرینتر مدل صنعتی

جت پرینتر های  صنعتی یا همان جت پرینتر ثابت مجهز به حسگر هستند یا از فناوری جوهرافشان برای اعمال جوهر در فاصله نزدیک بر روی سطوح محصول استفاده می کنند. این دستگاه ها با سرعت بالا کار می کنند و کیفیت چاپ فوق العاده ای را روی بسته بندی محصول ارائه می دهند. انواع مختلفی از پرینترهای جوهر افشان صنعتی وجود دارد که شامل سیستم هایی بر حسب تقاضا، قطره ای، CLJ و HP می شود. عملکرد این ماشین‌ها کاربرپسند است و مصرف جوهر پایینی دارند که مزیت قابل توجهی است. اگر با مشکلاتی مواجه شدید که شما را از استفاده از چاپگر برای مدتی باز می دارد، لازم نیست نگران راه اندازی مجدد دستگاه باشید، زیرا می توان آن را به راحتی و بدون عارضه دوباره فعال کرد.

جت پرینتر مدل دستی

جت پرینتر دستی یا قابل حمل یکی از پرکاربردترین دستگاه های چاپ است، به ویژه برای محصولات با حجم تولید پایین مناسب است، زیرا می تواند روی هر سطحی چاپ کند. این دستگاه قادر است اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، بارکد، لوگو و متن را در شش خط با اندازه فونت های مختلف چاپ کند. برای کار با این دستگاه کافی است ماشه چاپگر را نگه داشته و اطلاعات مورد نظر را به صورت دستی چاپ کنید.

جت پرینتر های دستی نیاز به کارتریج دارند و این دستگاه ها مجهز به کارتریج های قابل شارژ هستند. آنها در مدل های مختلفی از جمله مدل هایی با سرهای HP، سرهای XAAR JET و سرهای DOD عرضه می شوند. سبک وزن و قابل حمل بودن چاپگرهای دستی آنها را برای چاپ روی سطوح سنگین که جابجایی آنها دشوار است، ایده آل می کند.

مواد مصرفی جت پرینتر های جوهر افشان چیست؟

جوهر اولین ماده مصرفی است که در چاپگرهای جوهرافشان استفاده می شود. در چاپگرهای جوهرافشان جوهر در کارتریج‌هایی بسته‌بندی می‌شود که یکبار مصرف و یا با قابلیت چند بار شارژ هستند. هم دستی و هم برخی دستگاه های اتوماتیک از این کارتریج ها برای چاپ استفاده می کنند. این کارتریج ها وارداتی هستند و در چاپگرهای جوهرافشان با تکنولوژی  CIJ، جوهرها به صورت فله و لیتری موجود می باشند. مواد مصرفی برای این نوع پرینترهای جوهرافشان در مقایسه با کارتریج ها به طور قابل توجهی ارزان تر هستند. علاوه بر این، حلال هایی برای تمیز کردن مسیرهای جوهر و هدهای چاپ نیز از مواد مصرفی برای این دسته از چاپگرهای جوهر افشان در نظر گرفته می شوند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.