نمایندگی فروش انواع جت پرینتر با بهترین قیمت

۱ بازديد

 نمایندگی فروش انواع جت پرینتر با بهترین قیمت 

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی اصلی فروش انواع جت پرینتر

جت پرینتر چیست؟

جت پرینتر دستگاهی است که معمولاً در انتهای خطوط تولید در کارخانه ها، کارگاه ها و محیط های مختلف تولیدی نصب می شود. قابلیت چاپ تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، لوگو، بارکد و هر متن دیگری را دارد. این دستگاه در دو مدل دستی و ثابت موجود می باشد.

قیمت جوهر جت پرینتر چقدر است؟ 

کارتریج جوهر انواع خاصی از جوهرها هستند که با خاصیت خشک شدن سریع و دوام بالا مشخص می شوند. این جوهرها در ظروف مخصوص بسته بندی می شوند. هر چاپگر به جوهر خاص خود نیاز دارد. به عنوانمثال، دستگاه های TIJ مبتنی بر کارتریج معمولاً از کارتریج HP45 استفاده می کنند. کارتریج‌ها در رنگ‌ها و ویژگی‌های مختلف وجود دارند که به خریداران اجازه می‌دهد تا بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. نوع دیگری از جوهر مبتنی بر حلال است که برای دستگاه های DOD مناسب است که بسته به نوع دستگاه در بسته بندی یا بطری بسته بندی می شود. به طور کلی انتخاب جوهر برای چاپگرهای جوهرافشان یک فرآیند تخصصی است که باید توسط کارشناسان صنعت مورد ارزیابی قرار گیرد.

نکات مهم برای خرید جت پرینتر

هنگام خرید جت پرینتر، توجه به فاکتورهای زیر ضروری است:

درک این نکته مهم است که جت پرینترهای صنعتی یا جت پرینتر ثابت برای کارخانه ها طراحی شده اند، در حالی که جت پرینترهای دستی یا قابل حمل برای تولید در مقیاس کوچک مناسب تر هستند.

انواع مختلفی از جت پرینترها وجود دارد. قبل از خرید، باید نیازهای خاص خود و کاربرد مورد نظر دستگاه را ارزیابی کنید.

جت پرینتری را انتخاب کنید که برای اندازه محصولی که قصد چاپ روی آن را دارید مناسب باشد.

به جوهر استفاده شده در دستگاه توجه کنید. توصیه می شود جوهری را انتخاب کنید که دوام بیشتری را برای چاپگر جت شما ارائه دهد.

ویژگی های یک جت پرینتر مناسب چیست؟

وضوح کیفیت خروجی

اولین و مهمترین جنبه هر جت پرینتری این است که کیفیت و وضوح فوق العاده ای را در همه چیز ارائه دهد. شما می خواهید متن، گرافیک و بارکدهایی با بالاترین وضوح داشته باشید، خواه درج تاریخ، زمان، بارکد، گرافیک، شماره سریال و موارد دیگر باشد.

 

تطبیق پذیری

به دنبال دستگاهی باشید که همه کاره باشد و بتوان آن را در هر جایی که نیاز دارید استفاده کنید و مانع تولید کلی نشود. هرچه در نصب و استفاده انعطاف پذیرتر باشد، کل فرآیند تولید با خروجی و کیفیت بهتر خواهد بود.

 

کارایی و عملکرد بالا

استفاده از جت پرینترها اصالت و کیفیت محصولات را افزایش می دهد و در نتیجه مشتریان را متقاعد می کند که محصولات بهتری را با اطمینان بیشتر خریداری کنند. پرینترهای جت در اکثر صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند. این ماشین‌ها می‌توانند اطلاعاتی مانند متن یا تصاویر را روی سطوح محصول در کمترین زمان چاپ کنند.

 هزینه نگهداری پایین

این چاپگر صنعتی عمدتاً در صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی استفاده میشود و همچنین برای افزایش اصالتاقلامی مانند لوله، کابل، قطعات خودرو و قطعات الکترونیکی استفاده می شود.شما تاریخ‌زنی می‌خواهید که کارایی بالایی داشته باشد و تا حد امکان هزینه نگهداری کمتری داشته باشد. این بدان معناست که محصولی بهتر است که با استفاده از جوهر و حلال خود خروجی بالایی دارد و هزینه تعمیر و نگهداری بسیار کمتری دارد، با ساختاری بادوام و درجه اطمینان بالا میباشد.

 چاپ مداوم

جت پرینتر یک فناوری چاپ بدون تماس است که از فاصله نزدیک کار می کند، جایی که جوهر برای چاپ روی سطح محصول اسپری می شود. این دستگاه می تواند به سرعت و با دقت بالا روی مواد جامد مختلف چاپ کند. ویژگی متمایز آن در مقایسه با سایر دستگاه های چاپ، توانایی آن در تولید چاپ بادوام و ضد آب روی محصولات است. با این دستگاه می توان چاپ را در هر مرحله از خط تولید به راحتی خودکار کرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.