معرفی نمایندگی جت پرینتر دستی+ مزایای استفاده از آن

۶ بازديد

معرفی نمایندگی جت پرینتر دستی+ مزایای استفاده از آن

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی فروش انواع جت پرینتر دستی

جت پرینتر پرتابل یا همان جت پرینتر دستی یک پرینتر قابل حمل است که می توانید از آن برای علامت گذاری دقیق لوله های فولادی، چوب، مقوا، پارچه و منسوجات، بتن و سایر مواد استفاده کنید. فرآیند چاپ پرینتردستی بسیار ساده و بدون دردسر است. متن، اعداد، زمان، تاریخ و غیره را، شما به راحتی می توانید با استفاده از جت پرینتر دستی چاپ کنید.

تاریخ‌‌‌‌‌‌زن دستی در صنعت تولید و بسته بندی برای ثبت و چاپ اطلاعات مختلف از جمله تاریخ تولید و انقضا، سری تولید، قیمت، لوگو، بارکد ... استفاده می شوند. جت پرینتر دستی یک دستگاه با باتری میباشد که دارای اتصال USB است و می تواند کارتریج هایی با رنگ های مختلف سیاه، سفید، آبی، قرمز و زرد را داشته باشد. چاپگر دستی قابل حمل است و می توان آن را از راه دور از طریق بلوتوث، وای فای یا با استفاده از کابل USB مدیریت کرد.

مزایای استفاده از جت پرینتر دستی چیست؟

نیاز به چاپ تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت محصولات، تقاضا برای تاریخ‌زن دستی را نسبت به گذشته افزایش داده است که باعث شده است تا انواع پرینتر قابل حمل با قابلیت های متفاوت در بازار ظاهر شود. امروزه جت پرینترهای پیشرفته علاوه بر قابلیت درج اطلاعاتی مانند; تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت باشد. ساعات تولید چاپ، شماره سریال، بارکد، کد را نیز چاپ میکنند. QR، برچسب، شماره سریال را نیز چاپ میکنند.

جنس بدنه

جنس بدنه این دستگاه پلاستیکی است اما ضد لغزش و ضد تعریق نیست و در صورت تعریق دست ها لیز میخورد. نحوه استفاده از این دستگاه به این صورت است که بعد از شناسایی محصول توسط سنسور نوری محصول، فرآیند چاپ به طور عمدی با تحریک اندیکور انتهایی دستگاه انجام می شود.

قابلیت اتصال به WiFi

اتصال WiFi شما را قادر می سازد یک شبکه چند پرینتره ایجاد کنید که به راحتی می توانید آن را از یک کامپیوتر واحد مدیریت کنید. این به مدیریت از راه دور و چاپ پروژه ها کمک می کند. فناوری بلوتوث داخلی به شما کمک می‌کند اطلاعات را بین تاریخ‌زن دستی و دستگاه‌های بلوتوث مانند ترازو، تلفن‌های همراه، اسکنر بارکد، رایانه و غیره انتقال داد.

همچنین دارای طراحی پیشرفته، صفحه نمایش لمسی داخلی، اتصال WiFi، نرم افزار بصری برای کارکرد و غیره است. چاپگر دستی مجموعه ای از فونت های داخلی و True Type را نشان می دهد. تنظیمات نوع قلم و اندازه فونت را می توان در این پرینتر برای طرح های ایجاد شده درج کرد. شما همچنین می توانید اجسام را در جهت افقی و همچنین عمودی حرکت دهید.

دارای جوهر عالی و حلال

تاریخ‌زن دستی از طیف وسیعی از جوهرهای رنگدانه ای و رنگی با خشک شدن سریع استفاده می کند. این جوهرها عموماً بر اساس آب، اتانول، متیل اتیل کتون (MEK) و استون ساخته می شوند. جوهرها در رنگ‌های مختلف از جمله قرمز، سیاه، سفید، آبی و زرد عرضه می‌شوند. این جوهرهای رنگی کنتراست عالی را در سطوح تیره و روشن تضمین می کنند.

تاریخ‌زن دستی مانند جوهرهایی که در صورت تماس با مواد غذایی دارای گواهی رسمی میباشند برای این مواد نیز دارای تعدادی جوهر مخصوص میباشد و بسیار مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است و میتوانند چاپ مستقیم روی محصولات غذایی و غیره را داشته باشند.

تقریباً تمام جوهرها را می توان بر روی انواع مختلف سطوح از جمله اشکال نامنظم، کیسه، لوله و غیره چاپ کرد. برخی از جوهرهای مخصوص نیز برای چاپ روی بتن، مقوا و برخی حتی در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند. جت پرینتر دستی با استفاده از باتری لیتیومی و شارژ سریع طراحی و تولید شده است.

جوهرهای حلال مورد استفاده در این تاریخ‌زن دستی هنگام چاپ بر روی سطوح مختلف غیرجذب از جمله شیشه، پلاستیک و فلز عملکرد بسیار خوبی دارند. از آنجایی که این چاپگر دستی قابل حمل است و تنها حدود 900 گرم وزن دارد، کار با آن بسیار راحت و آسان است.

باطری قابل شارژ

این نوع باتری شارژ را برای مدت طولانی نگه میدارد و زمانی که باتری به طور کامل شارژ شد به دلیل قابلیت شارژ سریع در عرض 30 دقیقه میتواند بی وقفه کار کند. یکی دیگر از ویژگی های این مدل جت پرینتر امکان اتصال شارژر به دستگاه در مواقعی که به دستگاه نیاز دارید در صورت اتمام شارژ باتری آن می باشد.

وزن سبک و قابل حمل

وزن کم و وزن فوق العاده سبک جت پرینتر دستی، آن را به یکی از سبک ترین تاریخ‌زن های دستی قابل حمل موجود در بازار جهانی تبدیل کرده است. سبک بودن ویژگی بسیار مهمی است که شاید مورد توجه قرار نگیرد، اما به دلیل استفاده گسترده از این دستگاه، سبک بودن بسیار مهم است. وزن تقریبی تاریخ‌زن دستی حدود 900 گرم است.

چاپ فوق العاده

به غیر از چاپ متن با با تاریخ‌زن دستی می توانید لوگوتایپ، بارکد، گرافیک، کدهای 2 بعدی 32 نقطه با ارتفاع چاپ حداکثر 2.2 اینچ را چاپ کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد جت پرینتر دستی این است که امکان چاپ چند خطی را در اختیار شما قرار می دهد. این بدان معنی است که می توانید بلوک های متنی حاوی چند خط (دقیقاً 5 خط فرعی) را چاپ کنید. این به دلیل هد چاپ 32 نازلی که با این چاپگر جوهر افشان ارائه می شود امکان پذیر است.

تاریخ‌زن دستی دارای فیلدهای حافظه (یا رجیسترهای ویژه) است که محتوای آنها پس از هر جلسه چاپ به صورت پویا تغییر می کند. این محتوا شامل تاریخ انقضا، تاریخ و زمان، بارکد، شمارنده، همراه با داده های منتقل شده از دستگاه های خارجی، رایانه ها و غیره است.

پرینتر دستی یک محصول بسیار منحصر به فرد است ، که ابزار پیچیده ای نیست. این جت پرینترها که «جت پرینترهای قابل حمل» نیز نامیده می‌شوند، برای ارائه چاپ سیار در حال حرکت اختراع شدند. این برنامه شامل محوطه ها، مزارع یا انبارها بود.

علاوه بر این، ماشین های چاپ صنعتی و قدیمی بسیار سنگین هستند. بعلاوه،حاوی چندین سیم و اتصال هستند. کاربرد اصلی جت پرینتر قابل حمل در محیط های کاری است که کالاها در آن جابجا می شوند، مانند خط مونتاژ. این را می توان به ویژه در مرحله انبار و حمل و نقل زنجیره تامین بسیارمشاهده کرد. اما وقتی نوبت به چاپ بارکد، حروف یا هر کد گرافیکی دیگر می رسد، جت پرینترهای قدیمی عملکرد خوبی ندارند.

به منظور مشخص کردن محصولات با جزئیات لازم در زمان واقعی، جت پرینترهای دستی بهترین گزینه موجود هستند. که به نوبه خود به جلوگیری از هدر رفتن منابع کمک شایانی می کند. بنابراین تاریخ‌زن دستی قابل حمل ، چاپ را برای مشاغل و افراد در حال حرکت بسیار آسان کرده است.

آنها مقرون به صرفه، هوشمند، قابل تنظیم و برنامه ریزی، و بله قابل حمل هستند. با توجه به تمام اطلاعاتی که در ادامه خواهیم گفت، یکی از توصیه های عالی برای خرید جت پرینتر دستی، تاریخ‌زن دستی شرکت نیکسون جت است.

جت پرینتر دستی ارزان

در فروشگاه نیکسون جت جت پرینتر دستی با قیمت های متنوع و مدل های متفاوت موجود است که شما میتوانید با توجه به نیاز خودتان و امکاناتی که مد نظر قرار دادید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. جت پرینتر دستی ارزان از قیمت 14 میلیون تومان شروع میشود و میتوان گفت پایین ترین قیمت جت پرینتر دستی را فروشگاه نیکسون جت وارد میکند و شما میتوانید برای خرید این جت پرینتر های دستی ارزان در سایت نیکسون جت اقدام نمایید.

شروع قیمت جت پرینتر های دستی ارزان از رنج قیمتی حدود 14 میلیون تومان شروع میشود و تا قیمت 21/500 میباشد که البته جت پرینتر های دستی دیگری نیز وجود دارد که قیمتی بالاتر از این قیمت ها دارد اما جت پرینتر دستی ارزان از قیمت 9 میلیون تومان و یا در قیمت های 17 و 14 میلیون و 21 میلیون میباشد.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.