نمایندگی اصلی فروش چراغ سیالیتیک اتاق عمل

۱ بازديد

نمایندگی اصلی فروش چراغ سیالیتیک اتاق عمل

فروشگاه به توان تجهیز احیاء نمایندگی اصلی چراغ سیالیتیک اتاق عمل با بهترین قیمت

یکی از ابزارهای ضروری در اتاق عمل، چراغ سیالیتیک است. این دستگاه نورپردازی، روشنایی لازم را برای جراح فراهم می‌کند و امکان دید واضح بافت‌ها و نواحی درگیر در طول عمل جراحی را فراهم می‌کند. بسیاری از افراد ممکن است چراغ های جراحی را شبیه به چراغ های معمولی درک کنند. با این حال، این باور نادرست است، زیرا تفاوت های قابل توجهی بین آنها وجود دارد.

چراغ های جراحی باید روشنایی مشابه نور طبیعی روز ایجاد کنند تا از اعوجاج رنگ جلوگیری شود. علاوه بر این، آنها نباید دمای محیط اتاق عمل را افزایش دهند، به این معنی که باید نور خنک (بین 3000 تا 5000 کلوین) ساطع کنند. علاوه بر این، آنها نباید سایه ایجاد کنند و اطمینان حاصل کنند که سایه جراح روی بافت های بیمار نمی افتد. یکی دیگر از ویژگی های مهم چراغ های اتاق عمل این است که باید نور کافی و استاندارد شده را به داخل بافت ها نفوذ کنند.

چراغ سیالیتیک یکی از اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین ابزار مورد استفاده در اتاق‌های عمل برای روشن‌کردن محل جراحی و افزایش دید اندام‌های کوچک و کم کنتراست در نواحی عمیق یا حفره‌های بدن هستند. با توجه به اینکه در حین جراحی، سر، دست ها و ابزار مورد استفاده جراح می تواند ناحیه مورد نظر را مبهم کند، نورپردازی اتاق عمل باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که سایه ها به حداقل برسد و اعوجاج طول موج های رنگی مختلف کاهش یابد.

نکات استفاده از چراغ سیالیتیک اتاق عمل چیست؟

اغلب مشاهده شده است که گرمای بیش از حد می تواند در داخل کپسول لامپ جمع شود و منجر به گردش حرارتی شود که ممکن است باعث ذوب شدن سیم ها یا خشک شدن پوشش و ترک خوردن شود. در نتیجه، خرابی اتصال سیم می تواند منجر به خاموش شدن لامپ شود و خطری برای بیماران در اتاق عمل ایجاد کند. اجرای یک طراحی باز برای دفع گرما و استفاده از فن ها برای گردش هوا در سیستم روشنایی دو راه حل موثر برای رفع این مسائل است. یکی دیگر از نگرانی های مهم، حرکت نور پس از قرار گرفتن برای روش های جراحی است که گاهی اوقات می تواند منجر به تغییر مکان سیستم شود. برخی از سیستم ها با قفل های مغناطیسی برای کاهش این مشکل طراحی شده اند. با این حال، هنوز یک راه حل جامع به دست نیامده است..

گرد و غبار یا اثر انگشت روی لامپ های هالوژن کوارتز نیز می تواند منجر به سوختن، تغییر رنگ یا حتی انفجار شود. این لامپ‌ها معمولاً برای جلوگیری از تماس مستقیم با دست در هنگام نصب بسته‌بندی می‌شوند، اما در صورت نیاز به دست زدن یا برداشتن لامپ، باید از پارچه یا دستکش تمیز استفاده شود تا اطمینان حاصل شود که پس از خنک شدن لامپ اثر انگشت باقی نمی‌ماند

از جمله تولیدکنندگان روشنایی اتاق عمل می توان به شرکت ژاپنی آپولون و مارتین و برندهایی که در فروشگاه به توان تجهیز احیاء موجود است  اشاره کرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.