خرید جت پرینتر دستی با کیفیت و قیمت مناسب از نمایندگی معتبر

۵ بازديد

 خرید جت پرینتر دستی با کیفیت و قیمت مناسب از نمایندگی معتبر

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی فروش انواع جت پرینتر دستی تایوانی

خرید جت پرینتر دستی با کیفیت از یک شرکت معتبر یکی از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان است. تهیه دستگاهی که مطابق با نیاز های تولیدکنندگان باشد و کیفیت بالایی داشته باشد بسیار مهم است. جت پرینتر دستی یکی از مهم ترین و حساس ترین ماشین آلات در خط تولید است. از این دستگاه ها برای وارد کردن اطلاعات روی محصول استفاده می شود. در تمامی صنایع اعم از مواد غذایی، دارویی، شیمیایی، آرایشی، بهداشتی، نوشیدنی و غیره کاربرد دارد.

از آنجایی که انواع جت پرینتر دستی در بازار زیاد است، نیاز به دانش فنی و شناخت کامل مدل های جت پرینترهای موجود دارد تا خریدار را در تهیه مناسب ترین تجهیزات راهنمایی کند. دستگاه های موجود در بازار دارای فناوری های مختلفی هستند که هر کدام بسته به نوع محصول، تعداد چاپ، اندازه چاپ و غیره توصیه می شود.

اگر می خواهید یک جت پرینتر دستی با کیفیت از یک نمایندگی معتبر خریداری کنید، نکات زیر را توجه کنید: :

اطمینان حاصل کنید که دستگاه دارای گارانتی، خدمات و خدمات پس از فروش قابل اعتماد است..

مواد مصرفی جت پرینتر دستی مانند قطعات یدکی، جوهر ، کاتریج برای تجهیزات باید راحت و دارای قیمت مقرون به صرفه باشد..

دستگاهی را که می خواهید بخرید حداقل یک بار آن را روشن کنید و پرینت بگیرید. زیرا رابط کاربری برخی از جت پرینتر های دستی بسیار پیچیده است.

به عنوان مثال، دستگاه باید پایه پایدار داشته باشد، نرم افزار آن نباید هنگ کند، نباید به وسیله جانبی دیگری برای ارسال پیام نیاز داشته باشد، باید از زبان های پرکاربرد مانند انگلیسی، عربی و فارسی و غیره پشتیبانی کند.

نیاز به چاپ تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت محصولات، تقاضا برای جت پرینتر دستی را نسبت به گذشته افزایش داده است که باعث شده است تا انواع جت پرینتر با قابلیت های متفاوت در بازار ظاهر شود. امروزه جت پرینترهای پیشرفته علاوه بر قابلیت درج اطلاعاتی مانند; سایر اطلاعات ممکن است شامل تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت باشد. ساعات تولید چاپ، شماره سریال، بارکد، کد را نیز چاپ میکنند.  QR، برچسب، شماره سریال و غیره.

 

علاوه بر این، قیمت جت پرینتر دستی که بسیار مناسب است در سال های اخیر باعث شده است مورد استقبال کارگاه های کوچک قرار بگیرد. اگرچه این دستگاه ها نسبت به پرینترهای جوهرافشان صنعتی دارای امکانات کمتری هستند یا از جوهر زیادی استفاده می کنند، اما برای مغازه های کوچک با سطح تولید پایین بسیار مقرون به صرفه هستند.

دستگاه های لیبل زن بطری و قوطی وظیفه درج اطلاعات روی بسته بندی این دسته کالا را بر عهده دارند. منحصرد به فرد بودن این جت پرینترهای دستی موجب تمرکز بالای تولید کنندگان بر روی این دسته از تاریخ زن ها شده است. این ابزارها به سرعت بخشیدن به تولید و چاپ روی محصولات غذایی و بهداشتی بسیار کمک میکند.

جت پرینتر دستی برای چاپ روی قوطی و انواع بطری ها

قیمت جت پرینتر دستی در مقایسه با مدل اتوماتیک بسیار ارزان تر است. کار با دستگاه جت پرینتر دستی بسیار ساده تر است و اکثر افرادی که در یک شرکت کوچک مواد غذایی یا بهداشتی کار می کنند می توانند آن را کنترل کنند. اما سرعت این دستگاه بسیار کم است و فقط برای کارگاه های کوچک استفاده می شود..

جت پرینتر دستی امکان استفاده از رنگ های مختلف برای چاپ را دارد و چاپ روی محصول بلافاصله خشک می شود. این دستگاه ها معمولا می توانند 10 سال کار کنند.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت جت پرینتر دستی و اطلاعات فنی آنها با مشاوران نیکسون جت تماس بگیرید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.