نمایندگی فروش انواع جت پرینتردستی و معرفی انواع آن

۲ بازديد

 نمایندگی فروش انواع جت پرینتردستی و معرفی انواع آن 

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی اصلی فروش جت پرینتر دستی تایوانی

خرید جت پرینتر دستی با کیفیت و قیمت مناسب از نمایندگی معتبر

خرید جت پرینتر دستی با کیفیت از یک شرکت معتبر یکی از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان است. تهیه دستگاهی که مطابق با نیاز های تولیدکنندگان باشد و کیفیت بالایی داشته باشد بسیار مهم است. جت پرینتر دستی یکی از مهم ترین و حساس ترین ماشین آلات در خط تولید است. از این دستگاه ها برای وارد کردن اطلاعات روی محصول استفاده می شود. در تمامی صنایع اعم از مواد غذایی، دارویی، شیمیایی، آرایشی، بهداشتی، نوشیدنی و غیره کاربرد دارد.

از آنجایی که انواع جت پرینتر دستی در بازار زیاد است، نیاز به دانش فنی و شناخت کامل مدل های جت پرینترهای موجود دارد تا خریدار را در تهیه مناسب ترین تجهیزات راهنمایی کند. دستگاه های موجود در بازار دارای فناوری های مختلفی هستند که هر کدام بسته به نوع محصول، تعداد چاپ، اندازه چاپ و غیره توصیه می شود.

انواع جت پرینتر دستی چه نام دارد و کاربرد های آن چیست؟

جت پرینتر دستی انکودردار

اگر دستگاه شما سیستم انکودر نداشته باشد، حرکت دست شما روی چاپ شما تاثیر می گذارد و بدون شک اگر نتوانید حرکت دست خود را کنترل کنید، با افزایش حرکت دست، چاپ های جالبی نخواهید داشت و چاپ شما پخش خواهد شد. در تاریخ‌زن هاس دستی  دارای انکودر این محدودیت برطرف شده و می توانید با هر سرعت دستی همان چاپ را انجام دهید. بنابراین، با خرید جت پرینتر انکودردار  نیازی به نگرانی در مورد تغییر اندازه چاپ ندارید.

جت پرینتر دستی دارای سنسور

یکی از پیشرفته ترین مدل های جت پرینترها، جت پرینترهای دارای سنسور هستند. علاوه بر فشار روی شاسی آن نیز می توانید از سنسور این دستگاه استفاده کنید..سنسور دستگاه سرعت چاپ شما را افزایش می دهد و با ثابت نگه داشتن دستگاه و تحویل محصول.

به محض عبور محصول از جلوی چشم سنسور، فرآیند چاپ طبق تنظیمات انجام می شود.

جت پرینتر دستی بدون سنسور

برای استفاده از دستگاه به صورت بی سیم، باید دستگاه را روی محصول قرار دهید و شاسی را فشار دهید تا چاپ شود.

جت پرینترهای قابل حمل بدون سنسور قابلیت چاپ انواع متن، عکس، لوگو، بارکد و ... را بر روی سطوح مختلف دارند.

 

عوامل مختلفی که بر قیمت جت پرینتر دستی تأثیر می گذارد چیست:

انکودر: یکی از ویژگی های مهم جت پرینترهای دستی وجود انکودر است. این ویژگی به همه چاپ ها کمک می کند تا یکنواخت و یک اندازه باشند. وظیفه انکودر اندازه گیری سرعت دست اپراتور و چاپ بر اساس آن است.

رابط کاربری: روش نوشتن و چاپ پیام با دستگاه بسیار مهم است. برخی از دستگاه ها قابلیت پیام نویسی را ندارند و برای تهیه پیام باید فایلی را با کامپیوتر طراحی و به دستگاه منتقل کنید. اما این دستگاه بر خلاف برخی دستگاه ها تمامی امکانات چاپ را در اختیار کاربر قرار می دهد و برای چاپ نیازی به دستگاه دیگری ندارد. برخی از دستگاه های جت پرینتر دستی به دلیل دهانه های بزرگ نمی توانند بر روی سطوح برجسته یا توخالی چاپ کنند یا برای چاپ نیاز به استفاده از شابلون دارند، اما از سوی دیگر، برخی از دستگاه های جت پرینتر دستی امکان چاپ بر روی تمام سطوح را فراهم می کنند..

گارانتی و پشتیبانی: برخی از برندهای معروف دنیا با وجود کیفیت بالا، به دلیل در دسترس بودن خدمات فنی قابل استفاده در ایران نیستند و خرید آنها توصیه نمی شود..

مواد مصرفی: مواد مصرفی اصلی جت پرینترهای دستی کارتریج هستند. کارتریج با مارک ها و کیفیت های مختلف در بازار موجود است. اما برخی از دستگاه های جت پرینتر فقط با کارتریج های چیپ ست چاپ می کنند که قیمت آنها بیشتر از کارتریج های معمولی است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.