انواع جت پرینتر دستی ارزان چیست؟ معرفی نمایندگی فروش آنها

۲ بازديد
انواع جت پرینتر دستی ارزان چیست؟ معرفی نمایندگی فروش آنها

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی اصلی فروش انواع جت پرینتر دستی وارداتی تایوانی با بهترین قیمت

معرفی انواع جت پرینتر دستی تایوانی ارزان 

جت پرینتر دستی مدل اکو ( قیمت 9 میلیون و 600 H127 Eco

جت پرینتر دستی مدل اکو H127 Eco یک دستگاه وارداتی شرکت نیکسون جت می باشد و دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 4:3 اینچی است که نیازی به نرم افزار یا کامپیوتر برای نوشتن پیام ها را ندارد و کاربران به راحتی می توانند پیام های مورد نظر خود را وارد دستگاه جت پرینتر دستی نمایند و به راحتی ویرایش کنند و به طور دائم در حافظه دستگاه ذخیره کنند. در فروشگاه نیکسون جت که نمایندگی اصلی واردات این دستگاه ها میباشد قیمت این مدل جت پرینتر با یک قیمت رقابتی منحصرد به فرد است و شما میتوانید با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید و با داشتن گارانتی 5 ساله از خرید این محصول مطمئن باشید.همچنین برای خرید سایر انواع مدل های جت پرینتر دستی میتوانید به صفحه مربوطه ما مراجعه کنید.

قابلیت های جت پرینتر دستی مدل اکو H127 Eco

داشتن فونت کاربردی
یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این جت پرینتر دستی، فونت های متنوع آن است. این جت پرینتر دستی علاوه بر داشتن فونت های Arial، Simsun و Calibri چهار نوع فونت نقطه ای دیگر را نیز ارائه می دهد. بسیاری از مشتریان جت پرینترهای دستی به دنبال فونت های نقطه ای یا سوزنی برای چاپ روی محصولات خود هستند و این دستگاه به راحتی امکان چاپ فونت نقطه ای فارسی و انگلیسی را فراهم می کند.
دارای قطعه انکودر
به لطف ادغام یک انکودر به جت پرینتر دستی، این دستگاه به طور خودکار سرعت دست اپراتور را تشخیص می‌دهد و از تغییر اندازه چاپ جلوگیری می‌کند و از چاپ ثابت و یکنواخت روی محصول به شما اطمینان می‌دهد. همچنین مزیت دیگری که انکودر ایجاد میکند این است که اگر سرعت دست اپراتور دستگاه تغییر کند به هیچ وجه چاپ را خراب نمیکند و با سرعت یکنواخت چاپ تاریخ و اطلاعات لازم را انجام میدهد.
تاریخ خودکار فارسی
قابلیت چاپ خودکار تاریخ فارسی و میلادی از دیگر ویژگی های قابل توجه این جت پرینتر دستی است. این عملکرد به روز رسانی خودکار تاریخ تولید و انقضا را فعال می کند. با این حال، این ویژگی اختیاری است و به کاربران امکان می دهد تاریخ را در صورت نیاز به صورت دستی تنظیم کنند. حتی میتوانید در فتوشاپ یک تاریخ ثابت را ایجاد نمایید و آن را وارد جت پرینتر دستی نمایید که آموزش آن در بخش آموزش سایت نیکسون جت گذاشته شده است.


معرفی جت پرینتر دستی مدل ( 17 میلیون و 800 تومان ) NJ-H127
در این بخش قصد داریم، نکات مهم و کلیدی درباره جت پرینتر دستی مدل NJ-H127 را به حضورتان ارائه دهیم. این نوع چاپگرهای دستی، توانایی درج اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، قیمت و… را بر روی محصولات مختلف داراست. به این وسیله، جت پرینتر تاریخ زن، شماره زن، بارکد زن و قیمت زن نیز می گویند. چاپگر دستی مدل ان جی – اچ صد بیست و هفت، هفده زبان دنیا از جمله فارسی را در برنامه خود گنجانده است. شما همچنین میتوانید برای خرید سایر انواع جت پرینتر دستی به صفحه مربوطه در سایت ما مراجعه نمایید.

جت پرینتر دستیNJ-H127 چگونه کار می کند؟
روش کار جت پرینتر دستی به این نحو است که کاربر دستگاه را بر روی سطح مورد نظر به حرکت وا می دارد. سپس با فشردن دکمه ای که بر روی دستگاه تعبیه شده، عملیات چاپ انجام می شود. لازم است بدانید، هر چه سطح مورد نظر شما بزرگتر و هموارتر باشد، فرایند چاپ کردن اطلاعات آسان تر خواهد بود. طبعا چاپ اطلاعات بر روی سطوح کم سخت تر می باشد. این سوال مطرح است که آیا می توان از این پرینتر برای هر محصولی استفاده کرد؟ نظر کارشناسان این است که این دستگاه قابلیت چاپ اطلاعات بر روی محصولات مختلف را داراست اما باید نسبت به جنس سطح مورد نظر، از جوهر مناسب استفاده کرد.

جت پرینتر دستی NJ-H127،یکی از پرکاربردترین چاپگرهای دستی در این حوزه شناخته می شود. این دستگاه به خاطر این که باتری جت پرینتر دستی آن بیرون از دستگاه قرار می گیرد، عوض کردن باتری پرینتر به راحتی انجام می شود. همچنین این پرینتر دستی، دارای پورت چشم خودکار بوده و به صفحه مانیتور لمسی نیز مجهز است. این مزایا موجب شده است تا سطح رضایت و محبوبیت این دستگاه در بین مصرف کنندگان افزایش یابد.

توانمندی های جت پرینتر دستی مدل ان جی – اچ صد بیست و هفت
جت پرینتر دستی، دارای قابلیت های متنوعی است که می تواند آن را در ردیف بهترین انواع این محصول قرار بدهد. قابلیت وصل شدن به خط تولید و نوار نقاله از جمله این مزایا می باشد. همچنین این پرینتر به خوبی روی سطوحی مانند چوب ، آلومینیوم و سطوح شیشه ای و پلاستیکی قابلیت چاپ دارد. پارچه، سطوح فلزی، تخم مرغ و بسته های دارو نیز از جمله سطوحی هستند که برای چاپ اطلاعات با کمک این وسیله مناسب می باشند. ضمن اینکه این دستگاه، از قیمت بسیار معقولی نیز برخوردار است. از همین رو، می توان این چاپگر را به مدیران کسب و کارهای صنعتی و تولید کنندگان محترم پیشنهاد داد.
جت پرینتر دستی مدل پرو H127 Pro
معرفی جت پرینتر دستی مدل پرو H127 Pro
در این قسمت قصد داریم نکات مهم و کلیدی در رابطه با جت پرینتر دستی مدل پرو H127 Pro را ارائه دهیم. این نوع جت پرینتر دستی قابلیت چاپ اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت و … را بر روی محصولات مختلف دارد. در نتیجه از آن به عنوان چاپگر تاریخ‌زن دستی، چاپگر شماره، چاپگر بارکد و چاپگر قیمت نیز یاد می شود. این مدل وارداتی توسط شرکت نیکسون جت می باشد. برای خرید سایر انواع مدل های جت پرینتر دستی میتوانید به صفحه مربوطه ما مراجعه کنید.

قابلیت های جت پرینتر دستی مدل پرو ( 21 میلیون و 700 تومان ) H127 Pro
صفحه نمایش رنگی و 4.3 اینچی
این جت پرینتر قابل حمل که به عنوان تاریخ‌زن دستی نیز شناخته می شود، دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 4:3 اینچی است. تمام فرآیندهای مربوط به نوشتن و ویرایش پیام ها و همچنین پیکربندی تنظیمات جت پرینتر را می توان مستقیماً از طریق مانیتور چاپگر مدیریت کرد و نیازی به کامپیوتر ندارد. میتوانید مراحل تنظیمات جت پرینتر را از بخش آموزش سایت ما ببینید. این جت پرینتر مجهز به ظرفیت حافظه 10000 پیام است که به کاربران یا اپراتورها این امکان را می دهد تا با مشاهده آن بر روی نمایشگر دستگاه پیام مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند. علاوه بر این، میزان شارژ باتری جت پرینتر دستی نیز از روی صفحه نمایش این مدل قابل حمل قابل بررسی است.

قابلیت چاپ اطلاعات متغیر
دلیل اصلی استفاده از جت پرینتر دستی گنجاندن اطلاعاتی است که نمی‌توان آنها را از قبل روی محصول یا برچسب آن چاپ کرد. این اطلاعات به عنوان داده های متغیر نامیده می شود. داده های متغیر ممکن است شامل تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، شماره سریال، شماره دسته، آرم، بارکد وزن محصول و موارد دیگر باشد. علاوه بر این، با استفاده از جت پرینتر دستی مدل پرو H127 Pro می توانید متن های مورد نظر خود مانند نام محصولات، نام تجاری، نام شرکت، نام نماینده، آدرس و سایر اطلاعات مرتبط را مستقیماً روی محصولات چاپ کنید.

دارای فونت های مختلف
جت پرینتر دستی مدل پرو 127 مجهز به قابلیت استفاده از زبان ها و فونت های مختلف است. علاوه بر این، امکان استفاده همزمان از زبان ها و فونت های مختلف را در یک پیام واحد فراهم می کند. امکان دسترسی به طیف گسترده ای از فونت ها و زبان ها به شما امکان می دهد چاپ محصول خود را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنید و در نتیجه چاپ های منحصر به فرد را به دست می آورید.

دارای قطعه انکودر
شفت انکودر یک جزء کمکی است که بر روی مدل این مدل جت پرینتر دستی نصب شده است. این قطعه وظیفه تنظیم خودکار سرعت دست کاربر را بر عهده دارد. کاربران ممکن است گاهی اوقات دستگاه را به آرامی روی یک محصول و در برخی دیگر به سرعت حرکت دهند. بدون انکودر، چاپگر جوهر افشان تغییراتی را در اندازه چاپ تجربه می کند، زیرا نمی تواند سرعت دست کاربر را تشخیص دهد. با این حال، با وجود انکودر، چاپگر جوهرافشان قابل حمل کیفیت چاپ ثابت و یکنواخت را در همه زمان ها تضمین می کند.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.