جت پرینتر دستی

فروش انواع جت پرینتر دستی

نمایندگی اصلی فروش چراغ سیالیتیک اتاق عمل

۰ بازديد

نمایندگی اصلی فروش چراغ سیالیتیک اتاق عمل

فروشگاه به توان تجهیز احیاء نمایندگی اصلی چراغ سیالیتیک اتاق عمل با بهترین قیمت

یکی از ابزارهای ضروری در اتاق عمل، چراغ سیالیتیک است. این دستگاه نورپردازی، روشنایی لازم را برای جراح فراهم می‌کند و امکان دید واضح بافت‌ها و نواحی درگیر در طول عمل جراحی را فراهم می‌کند. بسیاری از افراد ممکن است چراغ های جراحی را شبیه به چراغ های معمولی درک کنند. با این حال، این باور نادرست است، زیرا تفاوت های قابل توجهی بین آنها وجود دارد.

چراغ های جراحی باید روشنایی مشابه نور طبیعی روز ایجاد کنند تا از اعوجاج رنگ جلوگیری شود. علاوه بر این، آنها نباید دمای محیط اتاق عمل را افزایش دهند، به این معنی که باید نور خنک (بین 3000 تا 5000 کلوین) ساطع کنند. علاوه بر این، آنها نباید سایه ایجاد کنند و اطمینان حاصل کنند که سایه جراح روی بافت های بیمار نمی افتد. یکی دیگر از ویژگی های مهم چراغ های اتاق عمل این است که باید نور کافی و استاندارد شده را به داخل بافت ها نفوذ کنند.

چراغ سیالیتیک یکی از اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین ابزار مورد استفاده در اتاق‌های عمل برای روشن‌کردن محل جراحی و افزایش دید اندام‌های کوچک و کم کنتراست در نواحی عمیق یا حفره‌های بدن هستند. با توجه به اینکه در حین جراحی، سر، دست ها و ابزار مورد استفاده جراح می تواند ناحیه مورد نظر را مبهم کند، نورپردازی اتاق عمل باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که سایه ها به حداقل برسد و اعوجاج طول موج های رنگی مختلف کاهش یابد.

نکات استفاده از چراغ سیالیتیک اتاق عمل چیست؟

اغلب مشاهده شده است که گرمای بیش از حد می تواند در داخل کپسول لامپ جمع شود و منجر به گردش حرارتی شود که ممکن است باعث ذوب شدن سیم ها یا خشک شدن پوشش و ترک خوردن شود. در نتیجه، خرابی اتصال سیم می تواند منجر به خاموش شدن لامپ شود و خطری برای بیماران در اتاق عمل ایجاد کند. اجرای یک طراحی باز برای دفع گرما و استفاده از فن ها برای گردش هوا در سیستم روشنایی دو راه حل موثر برای رفع این مسائل است. یکی دیگر از نگرانی های مهم، حرکت نور پس از قرار گرفتن برای روش های جراحی است که گاهی اوقات می تواند منجر به تغییر مکان سیستم شود. برخی از سیستم ها با قفل های مغناطیسی برای کاهش این مشکل طراحی شده اند. با این حال، هنوز یک راه حل جامع به دست نیامده است..

گرد و غبار یا اثر انگشت روی لامپ های هالوژن کوارتز نیز می تواند منجر به سوختن، تغییر رنگ یا حتی انفجار شود. این لامپ‌ها معمولاً برای جلوگیری از تماس مستقیم با دست در هنگام نصب بسته‌بندی می‌شوند، اما در صورت نیاز به دست زدن یا برداشتن لامپ، باید از پارچه یا دستکش تمیز استفاده شود تا اطمینان حاصل شود که پس از خنک شدن لامپ اثر انگشت باقی نمی‌ماند

از جمله تولیدکنندگان روشنایی اتاق عمل می توان به شرکت ژاپنی آپولون و مارتین و برندهایی که در فروشگاه به توان تجهیز احیاء موجود است  اشاره کرد.

 

نمایندگی فروش انواع جت پرینتر با بهترین قیمت

۰ بازديد

 نمایندگی فروش انواع جت پرینتر با بهترین قیمت 

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی اصلی فروش انواع جت پرینتر

جت پرینتر چیست؟

جت پرینتر دستگاهی است که معمولاً در انتهای خطوط تولید در کارخانه ها، کارگاه ها و محیط های مختلف تولیدی نصب می شود. قابلیت چاپ تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، لوگو، بارکد و هر متن دیگری را دارد. این دستگاه در دو مدل دستی و ثابت موجود می باشد.

قیمت جوهر جت پرینتر چقدر است؟ 

کارتریج جوهر انواع خاصی از جوهرها هستند که با خاصیت خشک شدن سریع و دوام بالا مشخص می شوند. این جوهرها در ظروف مخصوص بسته بندی می شوند. هر چاپگر به جوهر خاص خود نیاز دارد. به عنوانمثال، دستگاه های TIJ مبتنی بر کارتریج معمولاً از کارتریج HP45 استفاده می کنند. کارتریج‌ها در رنگ‌ها و ویژگی‌های مختلف وجود دارند که به خریداران اجازه می‌دهد تا بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. نوع دیگری از جوهر مبتنی بر حلال است که برای دستگاه های DOD مناسب است که بسته به نوع دستگاه در بسته بندی یا بطری بسته بندی می شود. به طور کلی انتخاب جوهر برای چاپگرهای جوهرافشان یک فرآیند تخصصی است که باید توسط کارشناسان صنعت مورد ارزیابی قرار گیرد.

نکات مهم برای خرید جت پرینتر

هنگام خرید جت پرینتر، توجه به فاکتورهای زیر ضروری است:

درک این نکته مهم است که جت پرینترهای صنعتی یا جت پرینتر ثابت برای کارخانه ها طراحی شده اند، در حالی که جت پرینترهای دستی یا قابل حمل برای تولید در مقیاس کوچک مناسب تر هستند.

انواع مختلفی از جت پرینترها وجود دارد. قبل از خرید، باید نیازهای خاص خود و کاربرد مورد نظر دستگاه را ارزیابی کنید.

جت پرینتری را انتخاب کنید که برای اندازه محصولی که قصد چاپ روی آن را دارید مناسب باشد.

به جوهر استفاده شده در دستگاه توجه کنید. توصیه می شود جوهری را انتخاب کنید که دوام بیشتری را برای چاپگر جت شما ارائه دهد.

ویژگی های یک جت پرینتر مناسب چیست؟

وضوح کیفیت خروجی

اولین و مهمترین جنبه هر جت پرینتری این است که کیفیت و وضوح فوق العاده ای را در همه چیز ارائه دهد. شما می خواهید متن، گرافیک و بارکدهایی با بالاترین وضوح داشته باشید، خواه درج تاریخ، زمان، بارکد، گرافیک، شماره سریال و موارد دیگر باشد.

 

تطبیق پذیری

به دنبال دستگاهی باشید که همه کاره باشد و بتوان آن را در هر جایی که نیاز دارید استفاده کنید و مانع تولید کلی نشود. هرچه در نصب و استفاده انعطاف پذیرتر باشد، کل فرآیند تولید با خروجی و کیفیت بهتر خواهد بود.

 

کارایی و عملکرد بالا

استفاده از جت پرینترها اصالت و کیفیت محصولات را افزایش می دهد و در نتیجه مشتریان را متقاعد می کند که محصولات بهتری را با اطمینان بیشتر خریداری کنند. پرینترهای جت در اکثر صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند. این ماشین‌ها می‌توانند اطلاعاتی مانند متن یا تصاویر را روی سطوح محصول در کمترین زمان چاپ کنند.

 هزینه نگهداری پایین

این چاپگر صنعتی عمدتاً در صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی استفاده میشود و همچنین برای افزایش اصالتاقلامی مانند لوله، کابل، قطعات خودرو و قطعات الکترونیکی استفاده می شود.شما تاریخ‌زنی می‌خواهید که کارایی بالایی داشته باشد و تا حد امکان هزینه نگهداری کمتری داشته باشد. این بدان معناست که محصولی بهتر است که با استفاده از جوهر و حلال خود خروجی بالایی دارد و هزینه تعمیر و نگهداری بسیار کمتری دارد، با ساختاری بادوام و درجه اطمینان بالا میباشد.

 چاپ مداوم

جت پرینتر یک فناوری چاپ بدون تماس است که از فاصله نزدیک کار می کند، جایی که جوهر برای چاپ روی سطح محصول اسپری می شود. این دستگاه می تواند به سرعت و با دقت بالا روی مواد جامد مختلف چاپ کند. ویژگی متمایز آن در مقایسه با سایر دستگاه های چاپ، توانایی آن در تولید چاپ بادوام و ضد آب روی محصولات است. با این دستگاه می توان چاپ را در هر مرحله از خط تولید به راحتی خودکار کرد.

 

معرفی نمایندگی فروش انواع جت پرینتر دستی تایوانی

۰ بازديد

معرفی نمایندگی فروش انواع جت پرینتر دستی تایوانی

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی اصلی فروش انواع جت پرینتر دستی تایوانی میباشد.

جت پرینتر پرتابل یا همان جت پرینتر دستی یک پرینتر قابل حمل است که می توانید از آن برای علامت گذاری دقیق لوله های فولادی، چوب، مقوا، پارچه و منسوجات، بتن و سایر مواد استفاده کنید. فرآیند چاپ پرینتردستی بسیار ساده و بدون دردسر است. متن، اعداد، زمان، تاریخ و غیره را، شما به راحتی می توانید با استفاده از جت پرینتر دستی چاپ کنید.

ویژگی های جت پرینتر دستی چیست ؟

تاریخ‌‌‌‌‌‌زن دستی در صنعت تولید و بسته بندی برای ثبت و چاپ اطلاعات مختلف از جمله تاریخ تولید و انقضا، سری تولید، قیمت، لوگو، بارکد ... استفاده می شوند. جت پرینتر دستی یک دستگاه با باتری میباشد که دارای اتصال USB است و می تواند کارتریج هایی با رنگ های مختلف سیاه، سفید، آبی، قرمز و زرد را داشته باشد. چاپگر دستی قابل حمل است و می توان آن را از راه دور از طریق بلوتوث، وای فای یا با استفاده از کابل USB مدیریت کرد.

یک جت پرینتر دستی برای چاپ به اپراتور نیاز دارد که آن را برای محصولات با حجم تولید پایین مناسب می کند. این نوع چاپگر را می توان بر روی سطوح مختلف از جمله شیشه، پلاستیک، فلز، پارچه، مقوا و غیره استفاده کرد. پیام چاپ شده بسیار بادوام است و فقط با حلال های قوی مانند تینر قابل حذف است.

این دستگاه ها در صنایع مختلف از جمله مواد غذایی، آرایشی، دارویی، خودروسازی، میوه های خشک، شیرینی پزی و غیره کاربرد دارند. پرینترهای جوهرافشان دستی دانا کد نگار در مدل های مختلف برای پاسخگویی به نیاز مشتری موجود می باشد.

جت پرینتر دستی مجهز به شفت رمزگذار است که اطمینان می دهد که ابعاد پیام بدون توجه به سرعت کاربر ثابت می ماند. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه، عملکرد خودکار تاریخ و زمان است که باعث می شود پیام به طور خودکار در طول زمان تغییر کند و نیازی به ویرایش دستی نباشد.

تنوع گسترده این پرینترهای جوهرافشان موجود در بازار امروز باعث شده است تا بسیاری از مشاغل از آنها استفاده کنند و حتی می توان آنها را در شرکت های خانگی و محیط های صنعتی یافت. اصل عملکرد پرینترهای جوهرافشان شامل ثابت ماندن محصول در حالی است که دستگاه برای چاپ متن یا پیام مورد نظر حرکت می کند.

 

 

نمایندگی فروش انواع جت پرینتر تایوانی با بهترین قیمت

۱ بازديد

 نمایندگی فروش انواع جت پرینتر تایوانی با بهترین قیمت

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی فروش انواع جت پرینتر تایوانی وارداتی

 جت پرینتر دستگاهی است که در اکثر کارخانه ها، کارگاه ها و محیط های تولیدی در انتهای خط تولید نصب می شود و قابلیت چاپ تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، لوگو، بارکد و جت پرینتر نوعی ماشین الکتریکی است که بیشتر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل به آن پرینتر صنعتی نیز می گویند. دستگاه جت پرینتر از دو کلمه جت و پرینتر تشکیل شده است. کلمه پرینتر که به وضوح به معنای چاپگر است و جت نیز به معنای پرش است. بنابراین اساساً جت پرینتر همان نوع چاپگر پرتاب کننده است که در صنعت استفاده می شود.

جت پرینتر در اکثر صنایع مانند صنایع غذایی، دارویی، آرایشی، مواد سلولزی، نوشیدنی ها و همچنین در صنایعی مانند نجاری، ساختمان سازی، مواد شیمیایی و به طور کلی هر بخشی که نیاز به چاپ اطلاعات در مورد محصولات خود دارد استفاده می شود. این دستگاه اطلاعاتی مانند قیمت، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، شیفت، شماره سریال و سایر ویژگی های محصول را چاپ می کند.. به همین دلیل به جت پرینتر نام های دیگری مانند تاریخ زن، کد زن، چاپگر غیر تماسی و غیره داده می شود.

انواع جت پرینتر چه نام دارد؟

جت پرینتر مدل صنعتی

جت پرینتر های  صنعتی یا همان جت پرینتر ثابت مجهز به حسگر هستند یا از فناوری جوهرافشان برای اعمال جوهر در فاصله نزدیک بر روی سطوح محصول استفاده می کنند. این دستگاه ها با سرعت بالا کار می کنند و کیفیت چاپ فوق العاده ای را روی بسته بندی محصول ارائه می دهند. انواع مختلفی از پرینترهای جوهر افشان صنعتی وجود دارد که شامل سیستم هایی بر حسب تقاضا، قطره ای، CLJ و HP می شود. عملکرد این ماشین‌ها کاربرپسند است و مصرف جوهر پایینی دارند که مزیت قابل توجهی است. اگر با مشکلاتی مواجه شدید که شما را از استفاده از چاپگر برای مدتی باز می دارد، لازم نیست نگران راه اندازی مجدد دستگاه باشید، زیرا می توان آن را به راحتی و بدون عارضه دوباره فعال کرد.

جت پرینتر مدل دستی

جت پرینتر دستی یا قابل حمل یکی از پرکاربردترین دستگاه های چاپ است، به ویژه برای محصولات با حجم تولید پایین مناسب است، زیرا می تواند روی هر سطحی چاپ کند. این دستگاه قادر است اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، بارکد، لوگو و متن را در شش خط با اندازه فونت های مختلف چاپ کند. برای کار با این دستگاه کافی است ماشه چاپگر را نگه داشته و اطلاعات مورد نظر را به صورت دستی چاپ کنید.

جت پرینتر های دستی نیاز به کارتریج دارند و این دستگاه ها مجهز به کارتریج های قابل شارژ هستند. آنها در مدل های مختلفی از جمله مدل هایی با سرهای HP، سرهای XAAR JET و سرهای DOD عرضه می شوند. سبک وزن و قابل حمل بودن چاپگرهای دستی آنها را برای چاپ روی سطوح سنگین که جابجایی آنها دشوار است، ایده آل می کند.

مواد مصرفی جت پرینتر های جوهر افشان چیست؟

جوهر اولین ماده مصرفی است که در چاپگرهای جوهرافشان استفاده می شود. در چاپگرهای جوهرافشان جوهر در کارتریج‌هایی بسته‌بندی می‌شود که یکبار مصرف و یا با قابلیت چند بار شارژ هستند. هم دستی و هم برخی دستگاه های اتوماتیک از این کارتریج ها برای چاپ استفاده می کنند. این کارتریج ها وارداتی هستند و در چاپگرهای جوهرافشان با تکنولوژی  CIJ، جوهرها به صورت فله و لیتری موجود می باشند. مواد مصرفی برای این نوع پرینترهای جوهرافشان در مقایسه با کارتریج ها به طور قابل توجهی ارزان تر هستند. علاوه بر این، حلال هایی برای تمیز کردن مسیرهای جوهر و هدهای چاپ نیز از مواد مصرفی برای این دسته از چاپگرهای جوهر افشان در نظر گرفته می شوند.

 

نمایندگی فروش انواع جت پرینتردستی و معرفی انواع آن

۱ بازديد

 نمایندگی فروش انواع جت پرینتردستی و معرفی انواع آن 

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی اصلی فروش جت پرینتر دستی تایوانی

خرید جت پرینتر دستی با کیفیت و قیمت مناسب از نمایندگی معتبر

خرید جت پرینتر دستی با کیفیت از یک شرکت معتبر یکی از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان است. تهیه دستگاهی که مطابق با نیاز های تولیدکنندگان باشد و کیفیت بالایی داشته باشد بسیار مهم است. جت پرینتر دستی یکی از مهم ترین و حساس ترین ماشین آلات در خط تولید است. از این دستگاه ها برای وارد کردن اطلاعات روی محصول استفاده می شود. در تمامی صنایع اعم از مواد غذایی، دارویی، شیمیایی، آرایشی، بهداشتی، نوشیدنی و غیره کاربرد دارد.

از آنجایی که انواع جت پرینتر دستی در بازار زیاد است، نیاز به دانش فنی و شناخت کامل مدل های جت پرینترهای موجود دارد تا خریدار را در تهیه مناسب ترین تجهیزات راهنمایی کند. دستگاه های موجود در بازار دارای فناوری های مختلفی هستند که هر کدام بسته به نوع محصول، تعداد چاپ، اندازه چاپ و غیره توصیه می شود.

انواع جت پرینتر دستی چه نام دارد و کاربرد های آن چیست؟

جت پرینتر دستی انکودردار

اگر دستگاه شما سیستم انکودر نداشته باشد، حرکت دست شما روی چاپ شما تاثیر می گذارد و بدون شک اگر نتوانید حرکت دست خود را کنترل کنید، با افزایش حرکت دست، چاپ های جالبی نخواهید داشت و چاپ شما پخش خواهد شد. در تاریخ‌زن هاس دستی  دارای انکودر این محدودیت برطرف شده و می توانید با هر سرعت دستی همان چاپ را انجام دهید. بنابراین، با خرید جت پرینتر انکودردار  نیازی به نگرانی در مورد تغییر اندازه چاپ ندارید.

جت پرینتر دستی دارای سنسور

یکی از پیشرفته ترین مدل های جت پرینترها، جت پرینترهای دارای سنسور هستند. علاوه بر فشار روی شاسی آن نیز می توانید از سنسور این دستگاه استفاده کنید..سنسور دستگاه سرعت چاپ شما را افزایش می دهد و با ثابت نگه داشتن دستگاه و تحویل محصول.

به محض عبور محصول از جلوی چشم سنسور، فرآیند چاپ طبق تنظیمات انجام می شود.

جت پرینتر دستی بدون سنسور

برای استفاده از دستگاه به صورت بی سیم، باید دستگاه را روی محصول قرار دهید و شاسی را فشار دهید تا چاپ شود.

جت پرینترهای قابل حمل بدون سنسور قابلیت چاپ انواع متن، عکس، لوگو، بارکد و ... را بر روی سطوح مختلف دارند.

 

عوامل مختلفی که بر قیمت جت پرینتر دستی تأثیر می گذارد چیست:

انکودر: یکی از ویژگی های مهم جت پرینترهای دستی وجود انکودر است. این ویژگی به همه چاپ ها کمک می کند تا یکنواخت و یک اندازه باشند. وظیفه انکودر اندازه گیری سرعت دست اپراتور و چاپ بر اساس آن است.

رابط کاربری: روش نوشتن و چاپ پیام با دستگاه بسیار مهم است. برخی از دستگاه ها قابلیت پیام نویسی را ندارند و برای تهیه پیام باید فایلی را با کامپیوتر طراحی و به دستگاه منتقل کنید. اما این دستگاه بر خلاف برخی دستگاه ها تمامی امکانات چاپ را در اختیار کاربر قرار می دهد و برای چاپ نیازی به دستگاه دیگری ندارد. برخی از دستگاه های جت پرینتر دستی به دلیل دهانه های بزرگ نمی توانند بر روی سطوح برجسته یا توخالی چاپ کنند یا برای چاپ نیاز به استفاده از شابلون دارند، اما از سوی دیگر، برخی از دستگاه های جت پرینتر دستی امکان چاپ بر روی تمام سطوح را فراهم می کنند..

گارانتی و پشتیبانی: برخی از برندهای معروف دنیا با وجود کیفیت بالا، به دلیل در دسترس بودن خدمات فنی قابل استفاده در ایران نیستند و خرید آنها توصیه نمی شود..

مواد مصرفی: مواد مصرفی اصلی جت پرینترهای دستی کارتریج هستند. کارتریج با مارک ها و کیفیت های مختلف در بازار موجود است. اما برخی از دستگاه های جت پرینتر فقط با کارتریج های چیپ ست چاپ می کنند که قیمت آنها بیشتر از کارتریج های معمولی است.

 

انواع جت پرینتر دستی ارزان چیست؟ معرفی نمایندگی فروش آنها

۱ بازديد
انواع جت پرینتر دستی ارزان چیست؟ معرفی نمایندگی فروش آنها

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی اصلی فروش انواع جت پرینتر دستی وارداتی تایوانی با بهترین قیمت

معرفی انواع جت پرینتر دستی تایوانی ارزان 

جت پرینتر دستی مدل اکو ( قیمت 9 میلیون و 600 H127 Eco

جت پرینتر دستی مدل اکو H127 Eco یک دستگاه وارداتی شرکت نیکسون جت می باشد و دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 4:3 اینچی است که نیازی به نرم افزار یا کامپیوتر برای نوشتن پیام ها را ندارد و کاربران به راحتی می توانند پیام های مورد نظر خود را وارد دستگاه جت پرینتر دستی نمایند و به راحتی ویرایش کنند و به طور دائم در حافظه دستگاه ذخیره کنند. در فروشگاه نیکسون جت که نمایندگی اصلی واردات این دستگاه ها میباشد قیمت این مدل جت پرینتر با یک قیمت رقابتی منحصرد به فرد است و شما میتوانید با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید و با داشتن گارانتی 5 ساله از خرید این محصول مطمئن باشید.همچنین برای خرید سایر انواع مدل های جت پرینتر دستی میتوانید به صفحه مربوطه ما مراجعه کنید.

قابلیت های جت پرینتر دستی مدل اکو H127 Eco

داشتن فونت کاربردی
یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این جت پرینتر دستی، فونت های متنوع آن است. این جت پرینتر دستی علاوه بر داشتن فونت های Arial، Simsun و Calibri چهار نوع فونت نقطه ای دیگر را نیز ارائه می دهد. بسیاری از مشتریان جت پرینترهای دستی به دنبال فونت های نقطه ای یا سوزنی برای چاپ روی محصولات خود هستند و این دستگاه به راحتی امکان چاپ فونت نقطه ای فارسی و انگلیسی را فراهم می کند.
دارای قطعه انکودر
به لطف ادغام یک انکودر به جت پرینتر دستی، این دستگاه به طور خودکار سرعت دست اپراتور را تشخیص می‌دهد و از تغییر اندازه چاپ جلوگیری می‌کند و از چاپ ثابت و یکنواخت روی محصول به شما اطمینان می‌دهد. همچنین مزیت دیگری که انکودر ایجاد میکند این است که اگر سرعت دست اپراتور دستگاه تغییر کند به هیچ وجه چاپ را خراب نمیکند و با سرعت یکنواخت چاپ تاریخ و اطلاعات لازم را انجام میدهد.
تاریخ خودکار فارسی
قابلیت چاپ خودکار تاریخ فارسی و میلادی از دیگر ویژگی های قابل توجه این جت پرینتر دستی است. این عملکرد به روز رسانی خودکار تاریخ تولید و انقضا را فعال می کند. با این حال، این ویژگی اختیاری است و به کاربران امکان می دهد تاریخ را در صورت نیاز به صورت دستی تنظیم کنند. حتی میتوانید در فتوشاپ یک تاریخ ثابت را ایجاد نمایید و آن را وارد جت پرینتر دستی نمایید که آموزش آن در بخش آموزش سایت نیکسون جت گذاشته شده است.


معرفی جت پرینتر دستی مدل ( 17 میلیون و 800 تومان ) NJ-H127
در این بخش قصد داریم، نکات مهم و کلیدی درباره جت پرینتر دستی مدل NJ-H127 را به حضورتان ارائه دهیم. این نوع چاپگرهای دستی، توانایی درج اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، قیمت و… را بر روی محصولات مختلف داراست. به این وسیله، جت پرینتر تاریخ زن، شماره زن، بارکد زن و قیمت زن نیز می گویند. چاپگر دستی مدل ان جی – اچ صد بیست و هفت، هفده زبان دنیا از جمله فارسی را در برنامه خود گنجانده است. شما همچنین میتوانید برای خرید سایر انواع جت پرینتر دستی به صفحه مربوطه در سایت ما مراجعه نمایید.

جت پرینتر دستیNJ-H127 چگونه کار می کند؟
روش کار جت پرینتر دستی به این نحو است که کاربر دستگاه را بر روی سطح مورد نظر به حرکت وا می دارد. سپس با فشردن دکمه ای که بر روی دستگاه تعبیه شده، عملیات چاپ انجام می شود. لازم است بدانید، هر چه سطح مورد نظر شما بزرگتر و هموارتر باشد، فرایند چاپ کردن اطلاعات آسان تر خواهد بود. طبعا چاپ اطلاعات بر روی سطوح کم سخت تر می باشد. این سوال مطرح است که آیا می توان از این پرینتر برای هر محصولی استفاده کرد؟ نظر کارشناسان این است که این دستگاه قابلیت چاپ اطلاعات بر روی محصولات مختلف را داراست اما باید نسبت به جنس سطح مورد نظر، از جوهر مناسب استفاده کرد.

جت پرینتر دستی NJ-H127،یکی از پرکاربردترین چاپگرهای دستی در این حوزه شناخته می شود. این دستگاه به خاطر این که باتری جت پرینتر دستی آن بیرون از دستگاه قرار می گیرد، عوض کردن باتری پرینتر به راحتی انجام می شود. همچنین این پرینتر دستی، دارای پورت چشم خودکار بوده و به صفحه مانیتور لمسی نیز مجهز است. این مزایا موجب شده است تا سطح رضایت و محبوبیت این دستگاه در بین مصرف کنندگان افزایش یابد.

توانمندی های جت پرینتر دستی مدل ان جی – اچ صد بیست و هفت
جت پرینتر دستی، دارای قابلیت های متنوعی است که می تواند آن را در ردیف بهترین انواع این محصول قرار بدهد. قابلیت وصل شدن به خط تولید و نوار نقاله از جمله این مزایا می باشد. همچنین این پرینتر به خوبی روی سطوحی مانند چوب ، آلومینیوم و سطوح شیشه ای و پلاستیکی قابلیت چاپ دارد. پارچه، سطوح فلزی، تخم مرغ و بسته های دارو نیز از جمله سطوحی هستند که برای چاپ اطلاعات با کمک این وسیله مناسب می باشند. ضمن اینکه این دستگاه، از قیمت بسیار معقولی نیز برخوردار است. از همین رو، می توان این چاپگر را به مدیران کسب و کارهای صنعتی و تولید کنندگان محترم پیشنهاد داد.
جت پرینتر دستی مدل پرو H127 Pro
معرفی جت پرینتر دستی مدل پرو H127 Pro
در این قسمت قصد داریم نکات مهم و کلیدی در رابطه با جت پرینتر دستی مدل پرو H127 Pro را ارائه دهیم. این نوع جت پرینتر دستی قابلیت چاپ اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت و … را بر روی محصولات مختلف دارد. در نتیجه از آن به عنوان چاپگر تاریخ‌زن دستی، چاپگر شماره، چاپگر بارکد و چاپگر قیمت نیز یاد می شود. این مدل وارداتی توسط شرکت نیکسون جت می باشد. برای خرید سایر انواع مدل های جت پرینتر دستی میتوانید به صفحه مربوطه ما مراجعه کنید.

قابلیت های جت پرینتر دستی مدل پرو ( 21 میلیون و 700 تومان ) H127 Pro
صفحه نمایش رنگی و 4.3 اینچی
این جت پرینتر قابل حمل که به عنوان تاریخ‌زن دستی نیز شناخته می شود، دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 4:3 اینچی است. تمام فرآیندهای مربوط به نوشتن و ویرایش پیام ها و همچنین پیکربندی تنظیمات جت پرینتر را می توان مستقیماً از طریق مانیتور چاپگر مدیریت کرد و نیازی به کامپیوتر ندارد. میتوانید مراحل تنظیمات جت پرینتر را از بخش آموزش سایت ما ببینید. این جت پرینتر مجهز به ظرفیت حافظه 10000 پیام است که به کاربران یا اپراتورها این امکان را می دهد تا با مشاهده آن بر روی نمایشگر دستگاه پیام مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند. علاوه بر این، میزان شارژ باتری جت پرینتر دستی نیز از روی صفحه نمایش این مدل قابل حمل قابل بررسی است.

قابلیت چاپ اطلاعات متغیر
دلیل اصلی استفاده از جت پرینتر دستی گنجاندن اطلاعاتی است که نمی‌توان آنها را از قبل روی محصول یا برچسب آن چاپ کرد. این اطلاعات به عنوان داده های متغیر نامیده می شود. داده های متغیر ممکن است شامل تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، شماره سریال، شماره دسته، آرم، بارکد وزن محصول و موارد دیگر باشد. علاوه بر این، با استفاده از جت پرینتر دستی مدل پرو H127 Pro می توانید متن های مورد نظر خود مانند نام محصولات، نام تجاری، نام شرکت، نام نماینده، آدرس و سایر اطلاعات مرتبط را مستقیماً روی محصولات چاپ کنید.

دارای فونت های مختلف
جت پرینتر دستی مدل پرو 127 مجهز به قابلیت استفاده از زبان ها و فونت های مختلف است. علاوه بر این، امکان استفاده همزمان از زبان ها و فونت های مختلف را در یک پیام واحد فراهم می کند. امکان دسترسی به طیف گسترده ای از فونت ها و زبان ها به شما امکان می دهد چاپ محصول خود را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنید و در نتیجه چاپ های منحصر به فرد را به دست می آورید.

دارای قطعه انکودر
شفت انکودر یک جزء کمکی است که بر روی مدل این مدل جت پرینتر دستی نصب شده است. این قطعه وظیفه تنظیم خودکار سرعت دست کاربر را بر عهده دارد. کاربران ممکن است گاهی اوقات دستگاه را به آرامی روی یک محصول و در برخی دیگر به سرعت حرکت دهند. بدون انکودر، چاپگر جوهر افشان تغییراتی را در اندازه چاپ تجربه می کند، زیرا نمی تواند سرعت دست کاربر را تشخیص دهد. با این حال، با وجود انکودر، چاپگر جوهرافشان قابل حمل کیفیت چاپ ثابت و یکنواخت را در همه زمان ها تضمین می کند.
 

معرفی نمایندگی فروش انواع جت پرینتر با بهترین قیمت

۳ بازديد

معرفی نمایندگی فروش انواع جت پرینتر با بهترین قیمت

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی فروش انواع جت پرینتر تایوانی

جت پرینتر چیست؟ 

جت پرینتر نوعی چاپگر صنعتی است که از جوهر برای چاپ اطلاعات استفاده می کند. در بخش تولید، جت پرینتر که به عنوان تاریخ‌زن نیز شناخته میشود، یک جزء مهم در تکمیل خطوط بسته بندی عمل می کند. وظیفه اصلی این جت پرینترها چاپ اطلاعات متغیر مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت،شماره سریال و سایر جزئیاتی است که ممکن است بر اساس شرایط تولید تغییر کند. علاوه بر این، این چاپگرها قادر به چاپ اطلاعاتی مانند بارکد، کد QR و حتی لوگو هستند. جت پرینتر در 2 مدل جت پرینتر دستی و جت پرینتر صنعتی وجود دارد که در ادامه هر کدام را توضیح خواهیم داد. 

در بازار امروزی این دستگاه با نام های مختلفی از جمله جت پرینتر، تاریخ‌زن، چاپگر، دستگاه علامت گذاری تاریخ، چاپگر بارکد، چاپگر قیمت و غیره شناخته می شود. اگر بخواهیم دقیق ترین عبارات را شناسایی کنیم، به نام های جت پرینتر و تاریخ‌زن صنعتی می رسیم. مقاله ای کاملتر برای توضیح جت پرینتر چیست؟ نیز در سایت ما وجود دارد که میتوانید کاملتر آن را بخوانید. چاپگرهای صنعتی طیف وسیعی از تنوع را شامل میشوند. این تنوع در فناوری منجر به امکانات فراوان و گزینه‌های قیمتی هنگام انتخاب و خرید جت پرینتر شده است. این چاپگرها جوهرافشان هستند که در قسمت های بعدی بیشتر توضیح داده خواهد شد.

جهت دریافت لیست قیمت جت پرینتر ها تماس بگیرید. 02177587275 - 09123383572

 انواع جت پرینتر چه نام دارد؟

جت پرینتر مدل صنعتی

جت پرینتر های  صنعتی مجهز به حسگر هستند یا از فناوری جوهرافشان برای اعمال جوهر در فاصله نزدیک بر روی سطوح محصول استفاده می کنند. این دستگاه ها با سرعت بالا کار می کنند و کیفیت چاپ فوق العاده ای را روی بسته بندی محصول ارائه می دهند. انواع مختلفی از پرینترهای جوهر افشان صنعتی وجود دارد که شامل سیستم هایی بر حسب تقاضا، قطره ای، CLJ و HP می شود. عملکرد این ماشین‌ها کاربرپسند است و مصرف جوهر پایینی دارند که مزیت قابل توجهی است. اگر با مشکلاتی مواجه شدید که شما را از استفاده از چاپگر برای مدتی باز می دارد، لازم نیست نگران راه اندازی مجدد دستگاه باشید، زیرا می توان آن را به راحتی و بدون عارضه دوباره فعال کرد.

جت پرینتر مدل دستی

جت پرینتر دستی یا قابل حمل یکی از پرکاربردترین دستگاه های چاپ است، به ویژه برای محصولات با حجم تولید پایین مناسب است، زیرا می تواند روی هر سطحی چاپ کند. این دستگاه قادر است اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا، بارکد، لوگو و متن را در شش خط با اندازه فونت های مختلف چاپ کند. برای کار با این دستگاه کافی است ماشه چاپگر را نگه داشته و اطلاعات مورد نظر را به صورت دستی چاپ کنید.

جت پرینتر های دستی نیاز به کارتریج دارند و این دستگاه ها مجهز به کارتریج های قابل شارژ هستند. آنها در مدل های مختلفی از جمله مدل هایی با سرهای HP، سرهای XAAR JET و سرهای DOD عرضه می شوند. سبک وزن و قابل حمل بودن چاپگرهای دستی آنها را برای چاپ روی سطوح سنگین که جابجایی آنها دشوار است، ایده آل می کند.

مواد مصرفی جت پرینتر های جوهر افشان چیست؟

جوهر اولین ماده مصرفی است که در چاپگرهای جوهرافشان استفاده می شود. در چاپگرهای جوهرافشان جوهر در کارتریج‌هایی بسته‌بندی می‌شود که یکبار مصرف و یا با قابلیت چند بار شارژ هستند. هم دستی و هم برخی دستگاه های اتوماتیک از این کارتریج ها برای چاپ استفاده می کنند. این کارتریج ها وارداتی هستند و در چاپگرهای جوهرافشان با تکنولوژی  CIJ، جوهرها به صورت فله و لیتری موجود می باشند. مواد مصرفی برای این نوع پرینترهای جوهرافشان در مقایسه با کارتریج ها به طور قابل توجهی ارزان تر هستند. علاوه بر این، حلال هایی برای تمیز کردن مسیرهای جوهر و هدهای چاپ نیز از مواد مصرفی برای این دسته از چاپگرهای جوهر افشان در نظر گرفته می شوند.

 قیمت جوهر جت پرینتر چقدر است؟  

کارتریج جوهر انواع خاصی از جوهرها هستند که با خاصیت خشک شدن سریع و دوام بالا مشخص می شوند. این جوهرها در ظروف مخصوص بسته بندی می شوند. هر چاپگر به جوهر خاص خود نیاز دارد. به عنوان مثال، دستگاه های TIJ مبتنی بر کارتریج معمولاً از کارتریج HP45 استفاده می کنند. کارتریج‌ها در رنگ‌ها و ویژگی‌های مختلف وجود دارند که به خریداران اجازه می‌دهد تا بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. نوع دیگری از جوهر مبتنی بر حلال است که برای دستگاه های DOD مناسب است که بسته به نوع دستگاه در بسته بندی یا بطری بسته بندی می شود. به طور کلی انتخاب جوهر برای چاپگرهای جوهرافشان یک فرآیند تخصصی است که باید توسط کارشناسان صنعت مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

خرید جت پرینتر دستی با کیفیت و قیمت مناسب از نمایندگی معتبر

۴ بازديد

 خرید جت پرینتر دستی با کیفیت و قیمت مناسب از نمایندگی معتبر

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی فروش انواع جت پرینتر دستی تایوانی

خرید جت پرینتر دستی با کیفیت از یک شرکت معتبر یکی از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان است. تهیه دستگاهی که مطابق با نیاز های تولیدکنندگان باشد و کیفیت بالایی داشته باشد بسیار مهم است. جت پرینتر دستی یکی از مهم ترین و حساس ترین ماشین آلات در خط تولید است. از این دستگاه ها برای وارد کردن اطلاعات روی محصول استفاده می شود. در تمامی صنایع اعم از مواد غذایی، دارویی، شیمیایی، آرایشی، بهداشتی، نوشیدنی و غیره کاربرد دارد.

از آنجایی که انواع جت پرینتر دستی در بازار زیاد است، نیاز به دانش فنی و شناخت کامل مدل های جت پرینترهای موجود دارد تا خریدار را در تهیه مناسب ترین تجهیزات راهنمایی کند. دستگاه های موجود در بازار دارای فناوری های مختلفی هستند که هر کدام بسته به نوع محصول، تعداد چاپ، اندازه چاپ و غیره توصیه می شود.

اگر می خواهید یک جت پرینتر دستی با کیفیت از یک نمایندگی معتبر خریداری کنید، نکات زیر را توجه کنید: :

اطمینان حاصل کنید که دستگاه دارای گارانتی، خدمات و خدمات پس از فروش قابل اعتماد است..

مواد مصرفی جت پرینتر دستی مانند قطعات یدکی، جوهر ، کاتریج برای تجهیزات باید راحت و دارای قیمت مقرون به صرفه باشد..

دستگاهی را که می خواهید بخرید حداقل یک بار آن را روشن کنید و پرینت بگیرید. زیرا رابط کاربری برخی از جت پرینتر های دستی بسیار پیچیده است.

به عنوان مثال، دستگاه باید پایه پایدار داشته باشد، نرم افزار آن نباید هنگ کند، نباید به وسیله جانبی دیگری برای ارسال پیام نیاز داشته باشد، باید از زبان های پرکاربرد مانند انگلیسی، عربی و فارسی و غیره پشتیبانی کند.

نیاز به چاپ تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت محصولات، تقاضا برای جت پرینتر دستی را نسبت به گذشته افزایش داده است که باعث شده است تا انواع جت پرینتر با قابلیت های متفاوت در بازار ظاهر شود. امروزه جت پرینترهای پیشرفته علاوه بر قابلیت درج اطلاعاتی مانند; سایر اطلاعات ممکن است شامل تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت باشد. ساعات تولید چاپ، شماره سریال، بارکد، کد را نیز چاپ میکنند.  QR، برچسب، شماره سریال و غیره.

 

علاوه بر این، قیمت جت پرینتر دستی که بسیار مناسب است در سال های اخیر باعث شده است مورد استقبال کارگاه های کوچک قرار بگیرد. اگرچه این دستگاه ها نسبت به پرینترهای جوهرافشان صنعتی دارای امکانات کمتری هستند یا از جوهر زیادی استفاده می کنند، اما برای مغازه های کوچک با سطح تولید پایین بسیار مقرون به صرفه هستند.

دستگاه های لیبل زن بطری و قوطی وظیفه درج اطلاعات روی بسته بندی این دسته کالا را بر عهده دارند. منحصرد به فرد بودن این جت پرینترهای دستی موجب تمرکز بالای تولید کنندگان بر روی این دسته از تاریخ زن ها شده است. این ابزارها به سرعت بخشیدن به تولید و چاپ روی محصولات غذایی و بهداشتی بسیار کمک میکند.

جت پرینتر دستی برای چاپ روی قوطی و انواع بطری ها

قیمت جت پرینتر دستی در مقایسه با مدل اتوماتیک بسیار ارزان تر است. کار با دستگاه جت پرینتر دستی بسیار ساده تر است و اکثر افرادی که در یک شرکت کوچک مواد غذایی یا بهداشتی کار می کنند می توانند آن را کنترل کنند. اما سرعت این دستگاه بسیار کم است و فقط برای کارگاه های کوچک استفاده می شود..

جت پرینتر دستی امکان استفاده از رنگ های مختلف برای چاپ را دارد و چاپ روی محصول بلافاصله خشک می شود. این دستگاه ها معمولا می توانند 10 سال کار کنند.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت جت پرینتر دستی و اطلاعات فنی آنها با مشاوران نیکسون جت تماس بگیرید. 

معرفی نمایندگی جت پرینتر دستی+ مزایای استفاده از آن

۵ بازديد

معرفی نمایندگی جت پرینتر دستی+ مزایای استفاده از آن

فروشگاه نیکسون جت نمایندگی فروش انواع جت پرینتر دستی

جت پرینتر پرتابل یا همان جت پرینتر دستی یک پرینتر قابل حمل است که می توانید از آن برای علامت گذاری دقیق لوله های فولادی، چوب، مقوا، پارچه و منسوجات، بتن و سایر مواد استفاده کنید. فرآیند چاپ پرینتردستی بسیار ساده و بدون دردسر است. متن، اعداد، زمان، تاریخ و غیره را، شما به راحتی می توانید با استفاده از جت پرینتر دستی چاپ کنید.

تاریخ‌‌‌‌‌‌زن دستی در صنعت تولید و بسته بندی برای ثبت و چاپ اطلاعات مختلف از جمله تاریخ تولید و انقضا، سری تولید، قیمت، لوگو، بارکد ... استفاده می شوند. جت پرینتر دستی یک دستگاه با باتری میباشد که دارای اتصال USB است و می تواند کارتریج هایی با رنگ های مختلف سیاه، سفید، آبی، قرمز و زرد را داشته باشد. چاپگر دستی قابل حمل است و می توان آن را از راه دور از طریق بلوتوث، وای فای یا با استفاده از کابل USB مدیریت کرد.

مزایای استفاده از جت پرینتر دستی چیست؟

نیاز به چاپ تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت محصولات، تقاضا برای تاریخ‌زن دستی را نسبت به گذشته افزایش داده است که باعث شده است تا انواع پرینتر قابل حمل با قابلیت های متفاوت در بازار ظاهر شود. امروزه جت پرینترهای پیشرفته علاوه بر قابلیت درج اطلاعاتی مانند; تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت باشد. ساعات تولید چاپ، شماره سریال، بارکد، کد را نیز چاپ میکنند. QR، برچسب، شماره سریال را نیز چاپ میکنند.

جنس بدنه

جنس بدنه این دستگاه پلاستیکی است اما ضد لغزش و ضد تعریق نیست و در صورت تعریق دست ها لیز میخورد. نحوه استفاده از این دستگاه به این صورت است که بعد از شناسایی محصول توسط سنسور نوری محصول، فرآیند چاپ به طور عمدی با تحریک اندیکور انتهایی دستگاه انجام می شود.

قابلیت اتصال به WiFi

اتصال WiFi شما را قادر می سازد یک شبکه چند پرینتره ایجاد کنید که به راحتی می توانید آن را از یک کامپیوتر واحد مدیریت کنید. این به مدیریت از راه دور و چاپ پروژه ها کمک می کند. فناوری بلوتوث داخلی به شما کمک می‌کند اطلاعات را بین تاریخ‌زن دستی و دستگاه‌های بلوتوث مانند ترازو، تلفن‌های همراه، اسکنر بارکد، رایانه و غیره انتقال داد.

همچنین دارای طراحی پیشرفته، صفحه نمایش لمسی داخلی، اتصال WiFi، نرم افزار بصری برای کارکرد و غیره است. چاپگر دستی مجموعه ای از فونت های داخلی و True Type را نشان می دهد. تنظیمات نوع قلم و اندازه فونت را می توان در این پرینتر برای طرح های ایجاد شده درج کرد. شما همچنین می توانید اجسام را در جهت افقی و همچنین عمودی حرکت دهید.

دارای جوهر عالی و حلال

تاریخ‌زن دستی از طیف وسیعی از جوهرهای رنگدانه ای و رنگی با خشک شدن سریع استفاده می کند. این جوهرها عموماً بر اساس آب، اتانول، متیل اتیل کتون (MEK) و استون ساخته می شوند. جوهرها در رنگ‌های مختلف از جمله قرمز، سیاه، سفید، آبی و زرد عرضه می‌شوند. این جوهرهای رنگی کنتراست عالی را در سطوح تیره و روشن تضمین می کنند.

تاریخ‌زن دستی مانند جوهرهایی که در صورت تماس با مواد غذایی دارای گواهی رسمی میباشند برای این مواد نیز دارای تعدادی جوهر مخصوص میباشد و بسیار مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است و میتوانند چاپ مستقیم روی محصولات غذایی و غیره را داشته باشند.

تقریباً تمام جوهرها را می توان بر روی انواع مختلف سطوح از جمله اشکال نامنظم، کیسه، لوله و غیره چاپ کرد. برخی از جوهرهای مخصوص نیز برای چاپ روی بتن، مقوا و برخی حتی در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند. جت پرینتر دستی با استفاده از باتری لیتیومی و شارژ سریع طراحی و تولید شده است.

جوهرهای حلال مورد استفاده در این تاریخ‌زن دستی هنگام چاپ بر روی سطوح مختلف غیرجذب از جمله شیشه، پلاستیک و فلز عملکرد بسیار خوبی دارند. از آنجایی که این چاپگر دستی قابل حمل است و تنها حدود 900 گرم وزن دارد، کار با آن بسیار راحت و آسان است.

باطری قابل شارژ

این نوع باتری شارژ را برای مدت طولانی نگه میدارد و زمانی که باتری به طور کامل شارژ شد به دلیل قابلیت شارژ سریع در عرض 30 دقیقه میتواند بی وقفه کار کند. یکی دیگر از ویژگی های این مدل جت پرینتر امکان اتصال شارژر به دستگاه در مواقعی که به دستگاه نیاز دارید در صورت اتمام شارژ باتری آن می باشد.

وزن سبک و قابل حمل

وزن کم و وزن فوق العاده سبک جت پرینتر دستی، آن را به یکی از سبک ترین تاریخ‌زن های دستی قابل حمل موجود در بازار جهانی تبدیل کرده است. سبک بودن ویژگی بسیار مهمی است که شاید مورد توجه قرار نگیرد، اما به دلیل استفاده گسترده از این دستگاه، سبک بودن بسیار مهم است. وزن تقریبی تاریخ‌زن دستی حدود 900 گرم است.

چاپ فوق العاده

به غیر از چاپ متن با با تاریخ‌زن دستی می توانید لوگوتایپ، بارکد، گرافیک، کدهای 2 بعدی 32 نقطه با ارتفاع چاپ حداکثر 2.2 اینچ را چاپ کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد جت پرینتر دستی این است که امکان چاپ چند خطی را در اختیار شما قرار می دهد. این بدان معنی است که می توانید بلوک های متنی حاوی چند خط (دقیقاً 5 خط فرعی) را چاپ کنید. این به دلیل هد چاپ 32 نازلی که با این چاپگر جوهر افشان ارائه می شود امکان پذیر است.

تاریخ‌زن دستی دارای فیلدهای حافظه (یا رجیسترهای ویژه) است که محتوای آنها پس از هر جلسه چاپ به صورت پویا تغییر می کند. این محتوا شامل تاریخ انقضا، تاریخ و زمان، بارکد، شمارنده، همراه با داده های منتقل شده از دستگاه های خارجی، رایانه ها و غیره است.

پرینتر دستی یک محصول بسیار منحصر به فرد است ، که ابزار پیچیده ای نیست. این جت پرینترها که «جت پرینترهای قابل حمل» نیز نامیده می‌شوند، برای ارائه چاپ سیار در حال حرکت اختراع شدند. این برنامه شامل محوطه ها، مزارع یا انبارها بود.

علاوه بر این، ماشین های چاپ صنعتی و قدیمی بسیار سنگین هستند. بعلاوه،حاوی چندین سیم و اتصال هستند. کاربرد اصلی جت پرینتر قابل حمل در محیط های کاری است که کالاها در آن جابجا می شوند، مانند خط مونتاژ. این را می توان به ویژه در مرحله انبار و حمل و نقل زنجیره تامین بسیارمشاهده کرد. اما وقتی نوبت به چاپ بارکد، حروف یا هر کد گرافیکی دیگر می رسد، جت پرینترهای قدیمی عملکرد خوبی ندارند.

به منظور مشخص کردن محصولات با جزئیات لازم در زمان واقعی، جت پرینترهای دستی بهترین گزینه موجود هستند. که به نوبه خود به جلوگیری از هدر رفتن منابع کمک شایانی می کند. بنابراین تاریخ‌زن دستی قابل حمل ، چاپ را برای مشاغل و افراد در حال حرکت بسیار آسان کرده است.

آنها مقرون به صرفه، هوشمند، قابل تنظیم و برنامه ریزی، و بله قابل حمل هستند. با توجه به تمام اطلاعاتی که در ادامه خواهیم گفت، یکی از توصیه های عالی برای خرید جت پرینتر دستی، تاریخ‌زن دستی شرکت نیکسون جت است.

جت پرینتر دستی ارزان

در فروشگاه نیکسون جت جت پرینتر دستی با قیمت های متنوع و مدل های متفاوت موجود است که شما میتوانید با توجه به نیاز خودتان و امکاناتی که مد نظر قرار دادید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. جت پرینتر دستی ارزان از قیمت 14 میلیون تومان شروع میشود و میتوان گفت پایین ترین قیمت جت پرینتر دستی را فروشگاه نیکسون جت وارد میکند و شما میتوانید برای خرید این جت پرینتر های دستی ارزان در سایت نیکسون جت اقدام نمایید.

شروع قیمت جت پرینتر های دستی ارزان از رنج قیمتی حدود 14 میلیون تومان شروع میشود و تا قیمت 21/500 میباشد که البته جت پرینتر های دستی دیگری نیز وجود دارد که قیمتی بالاتر از این قیمت ها دارد اما جت پرینتر دستی ارزان از قیمت 9 میلیون تومان و یا در قیمت های 17 و 14 میلیون و 21 میلیون میباشد.